23 rezultatų ieškant "folijoje"

Upėtakiai su bulvėmis

Žuvis išvalyti, nuplauti, nusausinti. Vidų ir išorę įtrinti prieskoniais. Citriną nuplikyti ir nutarkuoti žievelę. Išspausti sultis. 30 g alyvuogių supjaustyti žiedais. Likusias alyvuoges sukapoti ir išmaišyti su šaukštu aliejaus, citrinos žievele bei sultimis. Alyvuogių mišinį ..

Folijoje keptos kefalės

Apelsinus nuplauti, nulupti, išimti sėklas ir supjaustyti griežinėliais. Krapus nuplauti, nuskabyti šakeles. Žuvis išdarinėti, nuplauti, gerai nusausinti. Pasūdyti, pabarstyti pipirais. Iš folijos išpjauti keturis gabalus. Kiekvieną žuvį dėti ant folijos, apšlakstyti apelsinų sulti..

Recepto vertinimas: 3

Upėtakis marškinėliuose

Išskrostus ir išvalytus upėtakius pabarstyti druska ir pipirais. Susmulkinti petražoles. Žuvį apibarstyti čiobreliais, 3 did. šaukštais smulkintų petražolių ir kalendra. Sudėti į indą, apšlakstyti citrinos sultimis ir palikti marinuotis 1 val. Įkaitinti orkaitę iki 200 C. Smulkiai..

Folijoje keptos bulvės

Bulves gerai nuplauname ir išverdame pasūdytame vandenyje.Išvirusias bulves suvyniojame į foliją ir kepame ant grilio grotelių 20-25 min.Svogūną, česnaką, papriką susmulkiname ir pakepiname svieste.Pomidorus supjaustome kubeliais, suberiame ant svogūnų ir 2 min. pakepiname.Pupeles nusu..

Veršiena folijoje

Mėsą supjaustyti, išmušti, apibarstyti druska, apšlakstyti sultimis, suvynioti į foliją ir 20 minučių laikyti šaltai. Paskui ant mėsos gabalėlių uždėti sviesto, išsukto su petražolėmis, poro, prieskonių ir vėl suvynioti į foliją. Kepti orkaitėje 30 minučių. Skanaus. ..

Broileris folijoje

Paukšį įtrinti druska, apšlakstyti sultimis. Į pilvo ertmę į dėti sviesto sumaišyto su petražolėmis. Paukštį suvynioti į foliją ir kepti 30 minučių. Skanaus. ..

Raganos kepsnys

Sviesta istrinti su cukrumi ir kiausiniu. Kepimo miltelius ismaisyti su grietine ir sudeti i sviesta. Taip pat sudeti vanilini cukru, cinamona, miltus ir gerai ismaisyti bei isminkyti. Tesla padalyti i dvi dalis. Viena dali iskocioti ir padeti i tortine. Kita dali padaryti lyg juostele ir uzdejus an..

Recepto vertinimas: 5

Karpis keptas folijoje

Karpį išvalome, nupjauname galvą. Ištriname prieskoniais, česnakais , pabarstome pipirais, drudska. Paliekame valandai marinuotis. Po valandos apšlakstome alyvų aliejumi ir įvyniojame į foliją ir kepame apie 1 val. karštoje orkaitėje (180C). Likus 10 min iki kepimo pabaigos, ..

Višta, kepta folijoje

Paukštį iš viršaus ir vidaus įtrinti druska, sumaišyti su pipirais ir kmynais, bei apšlakstyti rūgščiomis sultimis. Į Pilvo ertmę įdėti sviesto arba taukų, sumaišytų su tarkuota petražole. Paukštį suvynioti į foliją, įdėti į keptuvą, ir 20 - 30 minučių kepti orkaitėje 1..

File prismaigstyta lašiniukų

Nuo mėsos nugramdyti plėves, gausiai ją prismaigstyti lašiniukų, supjaustytų plonais pailgais gabalėliais, įtrinti druska, palaikyti 30 minučių ir kepinti keptuvėje įkaitintuose riebaluose arba svieste, kol paraus. Tada mėsą perdėti į keptuvą, įpilti šiek tiek vandens ir toliau k..

Kebabai folijoje

Nuo kaulo nupjauname riebią avieną, supjaustome nedideliais gabalėliais ir paspirginame. Likusią avieną supjaustome nedideliais gabalėliais, uždedame ant spirgučių ir pakepiname. Baigdami kepinti sudedame supjaustytus svogūnų laiškus ir pagardiname maltais pipirais. Nukaičiame. Įberi..

Triušis folijoje

Triušieną supjaustome į 8 porcijas, pasūdome, uždedame grietinės, išmaišome ir 6 - 8 valandas marinuojame šaltoje vietoje. Triušienos gabalėlius apvoliojame miltuose.Svogūnus supjaustome plonais griežinėliais, supilame raudonąjį vyną, suberiame žalumynus, pagardiname pipirais..

Menkė folijoje

Žuvį pabarstyti druska ir pipirais, pašlakstyti citrinos sultimis. Daržoves nulupti ir supjaustyti griežinėliais. Grybus nuvalyti. Žuvį sudėti ant folijos, pabarstyti sezamu. Aplinkui sudėti daržoves, grybus ir čiobrelius. Folijos kraštus užlankstyti, padėti ant grotelių ir kepti 3..

Recepto vertinimas: 4

Grybais įdaryta ir folijoje kepta silkė

Sūdytas silkes išmirkyti vandenyje, nupjauti galvas, išimti vidurius ir kaulus, neperskiriant žuvų pusiau. Kapotus grybus ir svogūnus patroškinti svieste, įdėti kapoto kiaušinio, grietinės ir šio įdaro prikimšti silkes. Kiekvieną silkę atskirai suvynioti į foliją arba pergamentin..

Recepto vertinimas: 0

Spagečiai su keptomis jūros gėrybėmis

Pamerkite moliuskus ir midijas į atskirus indus su šaltu vandeniu 1 valandai. Nusausinkite ir padėkite į šalį. Pašalinkite taškuotą kalmarų odelę ir supjaustykite juos mažais gabalėliais, čiulptuvus perpjaukite pusiau. Nuo pomidorų nukoškite skysčio perteklių ir plonai juos supja..

GRYBAIS ĮDARYTA IR FOLIJOJE KEPTA SILKĖ

Sudytas silkes ismirkyti vandenyje, nupjauti galvas, isimti vidurius ir kaulus, neperskiriant zuvu pusiau. Kapotus grybus ir svogunus patroskinti svieste, ideti kapoto kiausinio, grietines ir sio idaro prikimsti silkes. Kiekviena silke atskirai suvynioti i folija arba pergamentini popieriu, sudeti i..

Recepto vertinimas: 5

FOLIJOJE KEPTI VAISIAI

Grietinele isplakti su 2 saukstais cukraus pudros ir vanilininiu cukrumi.Kriauses nulupti, perpjauti pusiau su visu koteliu, isskobti seklalizdzius.Obuolius nulupti ir supjaus-tyti kubeliais.Slyvas perpjauti pusiau ir isimti kauliukus.Aliuminio folija sukarpyti dideliais kvadra-tais.Kiekvieno vidine..

Kiaulienos nugarinė su prieskoniais

Mesa pabarstome prieskoniais, druska, paslakstome baltuoju vynu ir suvynioje j folija marinuojame per nakti.Iskepame orkaiteje folijoje. Baigiant kepti, folija atvyniojame, mesa apskrudiname.Patiekiame su darzoviu salotomis. (Kvieciu prie st)..

Jautiena su razinų padažu

Jautienos file supjaustome porcijiniais gabaliukais ir kepame ikaitintoje keptuveje su aliejaus ir sviesto misiniu po 2 min. is abieju pusiu. Tada sudedame i skarda ir baigiame kepti 200 C orkaiteje (5 min.). Padazui i keptuve ipilame jautienos sultinio ir nuverdame 1/3. Tuomet iberiame maltu pipiru..

Keptas jūros ešerys folijoje

Kiekvienam eserio gabaleliui naudojamas atskiras folijos gabalelis. Ant folijos uzpilti truputuka aliejaus, dedama zuvis, ant jos lygiomis dalimis -tarkuotas suris, tarkuotos morkos, brokoliai ismaisyti su majonezu. uzdejus sia mase folija uzviniojama, kad skystis kepant neisbegtu pro krastus.Galima..

Įdarytos plekšnės

Zuvis nuplauname, nukerpame pelekus, nulupame zuvks oda. ipjauname ZUVI nugaros viduryje ties stuburu, atpjauname zuvi nuo kaulo, virtuvinemis zirklemis perkerpame stubura viename ir kitame zuvies gale, palikdami galuose mazdaug po 2 cm kaulo.Zuvis idarome svieste apkeptais susmulkintais pievagrybia..

Recepto vertinimas: 0

Keptas viščiukas su riešutais ir avižiniais dribsniais

•Mėsą įtriname majonezo, garstyčių, susmulkinto česnako, druskos ir pipirų mišiniu ir marinuojame per naktį.• Marinuotą viščiuką apvoliojame riešutuose ir dribsniuose, apkepame keptuvėje su aliejumi, po to apie 45 min. kepame orkaitėje. Kartu orkaitėje folijoje iškepame bananus..