25 rezultatų ieškant "galva"

Sumuštinis Siurprizas

Kopūstas, nuėmus pažeistus ir nešvarius lapus, nuplaunamas ir lygiu pjūviu nupjaunama apačia.Taip paruoštas kopūstas pastatomas ant padėklo ar lėkštės ir prismaigstomas pikantiškų sumuštių. Pikantiškiems sumuštiniams dešra, mėsa ir įvairių rūšių sūris supjaustomi nedidelia..

Kukuliai unguryje

Išplauname ungurio galvą, su pagaliuku pražiodome, įdedame į verdantį vandenį su trupučiu druskos ir paverdame 10 min. Išėmę truputį atvėsiname. Mėsmale sumalame svogūną, virtą morką ir išmirkytą piene batoną. Viską sumaišome su žuvies faršu, įmušame kiaušinį, sudedame ..

Balandėliai

Įmušti kiaušinius į dubenį, įberti cukraus, įdėti žiupsnelį druskos. Viską gerai išplakti. Supilti pieną, šiek tiek paplakti, įberti miltus. Gerai išplakti, kad neliktų nė gabalelio miltų. Įberti vanilinį cukrų, dar įdėti aliejų. Po to kepti. Tai yra tradiciniai ..

Recepto vertinimas: 4

Žiedinių kopūstų salotos

Kopūstą numirkome sūriame vandenyje. Visas daržoves, tame tarpe ir kopūstą supjaustome . Sudedame į dubenį. Iš jogurtą su majonezu sumaišome , sudedame susmulkintą česnaką ir baziliką, vėl viską gerai išmaišome ir užpylame salotas. Skanaus..

Bulvės studentiškai

Bulvės nuplaunamos, nuskutamos, sutarkuojamos per burokinę tarką. Svogūną smulkiai sukapojame. Įkaitiname aliejų keptuvėje ir sudedame sutarkuotas bulves. Laikas nuo laiko pamaišome , kad apkeptų iš visų pusių. Į kepimo pabaigą apibarstome smulkiai kappotu svogūnu, drus..

Karpis keptas folijoje

Karpį išvalome, nupjauname galvą. Ištriname prieskoniais, česnakais , pabarstome pipirais, drudska. Paliekame valandai marinuotis. Po valandos apšlakstome alyvų aliejumi ir įvyniojame į foliją ir kepame apie 1 val. karštoje orkaitėje (180C). Likus 10 min iki kepimo pabaigos, ..

Recepto vertinimas: 5

Keptas karpis

Miltus persijoti per sietelį,suberk cukrų. Sviestą susmulkinti gabalėliais ir sudėti į dubenį. Pirštais suminkyti sviestą su miltais ir cukrumi. Nulupti obuolius, išimti sėklalizdžius ir supjaustyti skiltelėmis. Išsviestuoti kepimo formą. Padėti ją ant skardos.&..

Recepto vertinimas: 4

Vištienos krūtinėlė indiškai

svoguna supjaustyti smulkiai ir deti i karsta puoda.pries tai ipylus 3 saukstus aliejaus.3 minutes kepti+po to sudeti per burokine tarka sutarkotas morkas ir cesnaka bei pora.kai viskas pusia apkepa+deti smulkiais gabaleliais supjaustyta vistiena.ir kepti apie 10 min.kai vistiena vos vos apruduoja ..

Recepto vertinimas: 2

Žiediniai kopūstai su pomidorų padažu

Nedidelę žiedinio kopūsto galvą suskirstykite žiedynėliais. Patroškinkite garuose arba pakepinkite mikrobangų krosnelėje, kol daržovės suminkštės. Prikaistuvyje pakaitinkite šaukštą aliejaus. Įberkite pusę šaukštelio maltų pipirų, šaukštelį itališkojo žolelių mišinio ir..

Virta šerno galva

Išvalytą šerno galvą kelioms valandoms pamerkti šaltame vandyne, o paskui apiplikyti karštu vandeniu. Galvą įvynioti kepimo popieriuje ir virti vandenyje. Į vandenį įpilti acto, pasūdyti, įberti pipirų, lauro lapų. Taip pat įdėti perpus perpjautus svogūnus ir česnako skilteles. I..

Recepto vertinimas: 1

Kiaulės galva su kopūstais

Kiaulės galvą sukapoti, sudėti į puodą, suberti prieskonius, druską, pipirus ir šutinti 1 valandą. Svogūną pakepinti su morka. Raugintus kopūstus ir pakepintas daržoves sudėti į puodą su kiaulės galva ir troškinti. Patiekti su bulvėmis. Skanaus! ..

Karpis

Karpį ištrinkite prieskoniais, druska ir palikite por?i valandų. Kepimo formą išklokite folija, folijos kraštai turi būti ilgesni, kad vėliau būtų galima užlenkti. Gausiai dėkite morkų, petražolių, krapų ir pjaustyto svogūno. Paguldę karpį į pilvelį pridėkite pjaustyto svogūn..

Silkė majoneze

Silkę išmirkyti, išskrosti, nulupti, pašalinti kaulus, supjaustyti įstrižais gabalėliais ir sudėti į silkinę, sudarant vieną didesnę silkę. Ją užpilti majonezu, pakraščius apibarstyti storoku pjaustytu svogūnų laiškų sluoksniu, viršų papuošti kietai virto kiaušinio griežin..

Recepto vertinimas: 5

Silkė daržovių rinkinyje

Bulves, morkas, burokėlius, pupeles ir žirnelius išvirti. Burokėlius, bulves, morkas rantuotu peiliuku gražiai supjaustyti griežinėliais arba kitokio pavidalo gabalėliais ir pamirkyti actu parūgštintame ir pasaldintame vandenyje. Skystį nupylus, daržoves suvilgyti aliejumi. Tada išmirk..

Įdaryta grybais višta

1. Išvalytą vištą padėkite ant pjaustymo lentelės krūtinėle į apačią. Nuo kaklo pjaukite išilgai žemyn, stengiantis nepažeisti aplink esančios odos ir filė. Jūsų tikslas - kuo atsargiau pašalinti visus kaulus ir kremzles - stuburą, krūtinkaulį, šlaunikaulius. Geriausia tai da..

Lydeka arba sterkas, įdaryti grybais

Žuvį nuskusti, išimti vidurius, nupjauti galvą, išpjauti su trupučiu mėsos stuburą. Įdarui skirtus produktus smulkiai sukapoti arba sutarkuoti, sumaišyti su nuimta nuo kaulų žuvimi ir prieskoniais ir patroškinti aliejuje. Šio įdaro prikimšti žuvį, užsiūti, dėti į keptuvę, apd..

Recepto vertinimas: 0

Karšis, įdarytas grybais ir ryžiais

Žuvį nuskusti, nupjaustyti pelekus, išimti žiaunas arba nupjauti galvą, išimti vidurius, išplauti ir išpjauti stuburo kaulą. Vidų pabarstyti druska, pašlakstyti actu ir 30 minučių palaikyti šaltai. Įdarui išvirti ryžius ir sumaišyti su kapotais grybais, kiaušiniu, svieste pakepin..

Recepto vertinimas: 3

Užkepėlė su kopūstais

Kopūsto galvą įmerkti į pasūdytą verdantį vandenį. Kai ji suminkštės, išimti, atvėsinti ir smulkiai supjaustyti. Nedideliame riebalų kiekyje apkepinti faršą, pabarstyti jį druska ir pipirais. Mažais gabaliukais supjaustyti lašinius. Į riebalais išteptą skardą sluoksniais sud..

Karpis drebučiuose

Paruoštą žuvį supjaustyti gabaliukais. Galvą, uodegą ir pienius atidėti. Žuvies gabaliukus sudėti į šiltą kur-bujon nuovirą ir virti 45 minutes. Tuomet žuvį išimti, pašalinti nuo jos odą ir supjaustyti. Gabaliukus į pusdubenį sudėti taip, kad žuvis įgautų savo pirmykštę f..

Žuvies ir ryžių užkepėlė

Supjaustyti žuvį gabalėliais ir pagardinti prieskoniais, sudėti į troškintuvę, ant viršaus sudėti supjaustytus svogūnus, sutarkuotas morkas, supjaustytus pievagrybius, kelis gabalėlius sviesto, užpilti vandeniu ir patroškinti apie pusvalandį. Tuomet įdėti nuluptus ir supjaustytus p..

Balandėliai (Jūratės)

Didelę kopūsto galvą pavirti apie 5min. Nulupti 8 lapus. Svogūną ir lašinukus susmulkinti ir pakepinti. Užpilti sultinio, suberti ryžius ir patroškinti 15min. Papriką supjaustyti kubeliais, įmaišyti į faršą, įberti prieskonių, įmušti kiaušinį, sudėti išbrinkusius ryžius su ..

Ilgieji makaronai su jūros gėrybių padažu

Supjaustykite jūros gėrybes mažais gabalėliais, žnyples perskelkite pusiau. Didelėje keptuvėje gerai įkaitinkite aliejų. Sudėkite česnaką ir pakepinkite 1-2 minutes. Sudėkite jūros gėrybes ir pakepinkite ant vidutiniškai karštos ugnies 5 minutes. Lakštinius virkite pusę ant pake..

Recepto vertinimas: 1

Sriuba su midijomis

Įpilkite į puodą aliejaus, pakaitinkite ir suberkite susmulkintas daržoves. Pagruzdinkite 7-10 min. Supilkite sultinį ir užvirinkite. Midijas labai gerai nuplaukite šaltu vandeniu, atsivėrusias išmeskite. Suberkite verdantį sultinį ir pavirinkite 5 min. Neatsidariusias midijas išme..

Upėtakis drebučiuose

Žuvį išdarinėkite, galvą, pelekus, uodegą, kaulus, morką, svogūną, petražolės gumbą, čiobrelius sudėkite į puodą, užpilkite karštu vandeniu ir virkite apie 15 min. ant mažos ugnies. Sudėkite nedidelius filė gabalėlius ir dar 5 min. pavirinkite nekeisdama ugnies stiprumo, po t..

Įdaryta kiaulės galva

Kiaules galva isplauname. Padarome ertme. Galva ir perpjautas kojeles per nakti pamerkiame i parugstinta vandeni. I malta mesa sudedame prieskonius, ismirkyta bandele ar 2-3 riekutes batono, imusame kiausinius, iberiame druskos ir isminkome. Pripildome galvos ertme. Pilame i puoda vandens tiek, kad ..